ترجمه شده توسط فروشگاه Rsaia چکيده هدف از اين مقاله ارزيابي کيفيت خدمات در فرودگاه ملبورن از طريق اجراي نتايج نظرسنجي کاربر فرودگاه است که نشان مي‌دهد تفاوت‌هاي قابل‌توجهي بين انتظارات مسافران از کيفيت خدمات و درک آن‌ها از کيفيت خدمات در فرودگاه وجود دارد. مقادير اندازه‌ گيري شده براي رضايت مسافر به طور مداوم کم‌ تر از انتظارات مسافران است ، که بيانگر اين است که اتاق براي فرودگاه ملبورن وجود دارد تا کيفيت خدمات خود را بهبود بخشد . چهارده مورد از سي مورد خدماتي که .


ترجمه مقاله An assessment of passenger experience at Melbourne A

فرودگاه ,خدمات ,کيفيت ,ترجمه ,ملبورن ,مقاله ,کيفيت خدمات ,در فرودگاه ,فرودگاه ملبورن ,خدمات در ,انتظارات مسافران

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی احمد قشقائی زاده برنا برترین خبرنامه تخصصی معماری و سازه Space Science علم فضایی چاپ حامد مرکز تخصصي چاپ ليوان، تيشرت، سنگ،تابلوفرش و... عکس کده - سایت تفریحی سرگرمی دانلود فایل های کمیاب خدا محبت است زناشویی برتر