ترجمه شده توسط فروشگاه Rsaia چکيده هدف از اين مقاله ارزيابي کيفيت خدمات در فرودگاه ملبورن از طريق اجراي نتايج نظرسنجي کاربر فرودگاه است که نشان مي‌دهد تفاوت‌هاي قابل‌توجهي بين انتظارات مسافران از کيفيت خدمات و درک آن‌ها از کيفيت خدمات در فرودگاه وجود دارد. مقادير اندازه‌ گيري شده براي رضايت مسافر به طور مداوم کم‌ تر از انتظارات مسافران است ، که بيانگر اين است که اتاق براي فرودگاه ملبورن وجود دارد تا کيفيت خدمات خود را بهبود بخشد . چهارده مورد از سي مورد خدماتي که .


ترجمه مقاله An assessment of passenger experience at Melbourne A

فرودگاه ,خدمات ,کيفيت ,ترجمه ,ملبورن ,مقاله ,کيفيت خدمات ,در فرودگاه ,فرودگاه ملبورن ,خدمات در ,انتظارات مسافران

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

schengennews توپ تاپ دختر بندر المنطق بلاغ bartarnews سرگروه كلاس اول بلاگی برای فایل ها BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند silverayan